Servei d'acollida

NORMATIVA del servei d'acollida de l'Escola Migdia de Girona

Organitzat per l'Associació de Famílies d'Alumnes (AFA)

 

1. Horaris del servei

  • Servei de matí: de 7.45 h a 8.50 h.

  • Servei de tarda: de 16.30 h a 17.30 h.

  • Horaris intensius de l'escola:

    • L'horari de matí es manté igual (de 7.45 h a 8.50 h).

    • A la tarda no hi ha servei d’acollida.

2. Preus del servei

Els preus varien en funció de si la família és membre de l’AFA o no. 

Podeu consultar els preus a la taula següent: 

Tipus de sessió

Preu per dia AFA

Preu per dia no AFA

1 alumne / sessió matí (entrada 8:30 h)

2,60€ 

3,90 €

1 alumne / sessió matí

5,20€

7,60 €

1 alumne / sessió tarda

5,20€

7,60 €

2 o més alumnes de la mateixa família / mateixa sessió matí 

7,00€

10,50 €

2 o més alumnes de la mateixa família /  mateixa sessió tarda

7,00€

10,50 €

Les famílies sòcies de l’AFA gaudiran de descomptes tenint en compte que es comptabilitzen fins un màxim de 10 dies fent ús de cada sessió.

Tipus de sessió

Preu mensual màxim per familia AFA*

1 alumne / sessió matí (entrada 8:30 h)

26,00 €

1 alumne / sessió matí

52,00 €

1 alumne / sessió tarda

52,00 €

1 alumne / sessió matí + tarda

104,00€

2 o més alumnes de la mateixa família / mateixa sessió matí 

70,00 €

2 o més alumnes de la mateixa família / mateixa sessió tarda

70,00 €

2 o més alumnes de la mateixa família / sessió matí + tarda

140,00 €

   

*Els preus no son complementaris entre les diferents opcions.

3. Inscripcions

  • A l’acollida de matí la família informa al coordinador d’acollida al deixar l’alumne

  • A l’acollida de tarda cal enviar obligatòriament un correu electrònic a l’AFA o trucant al 671 007 539 abans de les 11:00h, en cas contrari, l’alumne no podrà fer ús del servei i continuarà a càrrec de l’escola.

4. Puntualitat

  • Es requereix màxima puntualitat a l’hora de la recollida a la tarda. 

  • Davant de dos incompliments horaris es penalitza amb la impossibilitat d’ús del servei durant un mes. A més a més, en cas d’incompliment caldrà pagar el servei extra de monitor.

  • S’aplicarà l’article 134 secció de la normativa NOFC. Quan es produeixi un retard de la recollida de l’alumne superior a 10 minuts es contactarà amb la família. Un cop esgotat sense efecte els intents de comunicació amb la família i transcorregut uns 20 minuts, el monitor del servei d’acollida comunicarà telefònicament la situació a la policia local i acordarà amb ells la fórmula per lliurar-lo a la seva custòdia.

5. Condicions de pagament

  • Els rebuts es cobraran durant la primera setmana del mes següent.

  • En cas de devolució per impagament, la comissió bancària s'afegirà al deute i l'assumirà la família.

  • En cas d’impagament no es podrà fer ús del servei d’acollida fins que s’aboni el deute pendent.

6. Entrada i sortida

  • L'entrada i la sortida es farà per la porta d'infantil del carrer Migdia.

7. Zones habilitades d’acollida

  • Els alumnes d’Infantil utilitzen el pati d’I3 o l’aula de psicomotricitat.

  • Els alumnes de primària utilitzen el pati de primària o la sala Pujades. 

En cas de condicions climatològiques adverses s'habiliten espais tancats de l’escola.

8. Normes de convivència i ús

  • Menjar: només es pot menjar a les zones habilitades.

  • Respecte: els infants han de mantenir una actitud de respecte envers els monitors i els altres infants. 

  • Les faltes reiterades comporten la impossibilitat d’ús del servei durant un mes.

 

IMPORTANT: L’AFA es reserva el dret de modificar els horaris de l’activitat, sempre que aquesta no sigui viable econòmicament.