Inscripcions Extraescolars

Els períodes d’inscripció seran comunicats amb antelació per part de l’AMPA.

PROCÉS D’INSCRIPCIÓ:

Les inscripcions a les activitats extraescolars es realitzen EXCLUSIVAMENT a través del programa de gestió de l’AMPA, AMPASOFT. Seguiu, pas a pas, les instruccions següents:

1. Accediu a AmpaSoft.
  2. Cliqueu a “Preinscripcions” – Accedeixi aquí a les preinscripcions de la família.
  3. Trieu el vostre fill o filla seleccionant el nom a la casella “Triar Alumne“. Marqueu la casella de l’esquerra per a les activitats a les quals desitgeu inscriure’l/la i cliqueu a “Realitzar preinscripció” i “Acceptar“.

Si experimenteu qualsevol incidència durant aquest procés, us preguem que consulteu les següents preguntes freqüents o ens envieu un correu electrònic a administracio@ampamigdia.cat.

1. Quina és la pàgina web d’AMPASOFT?

2. No recordo la contrasenya!

Aneu a Ampasoft, cliqueu a Recupera contrasenya, on diu Usuari introduiu l’E-Mail que creieu que l’AMPA té de vosaltres i seguiu les instruccions que rebeu per e-mail. Si no rebeu cap e-mail, proveu amb una altra adreça.

3. No veig res de Triar alumne, Realitza inscripció.

4. On és l’apartat Associats – Pares/Mares/Tutors, Associats – Alumnes?

En aquest apartat es pot revisar les dades dels alumnes

5. A l’apartat Pares/Mares/Tutors hi surten persones que no som nosaltres!

Envieu-nos un e-mail a administracio@ampamigdia.cat informant:

• El vostre nom, cognoms i e-mail.
  • Nom i cognoms dels vostres fills i el curs que fan.