II Jornada del Cor a PortAventura

El dissabte 24 de Maig la Fundació SHE i l’AACIC CorAvant organitzen la II Jornada del Cor a PortAventura.

Fes una donació de 20€ i passa el dia a Portaventura (*una entrada per cada 20€ de donació)

Només es podrà gaudir d’aquestes avantantges el dia de la jornada del cor i anticipadament. A partir de 22 de maig rebreu més infromació de com reservar les vostres entrades a través de l'AMPA de la nostra escola.

Informa't també del servei d'autobús Girona-Poraventura, anar i tornar el mateix dia. Si sóm 35 persones sortirà a 18€ i si omplim l'atobús sortirà a 12€.

Moltes gràcies, amb la teva col·laboració contribueixes a mantenir els serveis d’atenció psicosocial que l’AACIC CorAvant duu a terme amb els infants i joves amb cardiopatia congènita i les seves famílies; i al Programa Si! de prevenció cardiovascular que la Fundació SHE porta a terme a les escoles de Catalunya.

Més informació a www.aacic.org i a www.jornadadelcor.com

Etiquetes: